Szeptemberig lezárják az M0-ás szigetszentmiklósi le- és felhajtóját az M1-es felé

2019. június 07. péntek, 14:22
Belföldi hírek

Újabb üteméhez érkezett az M0-ás körgyűrű felújítása, emiatt 2019. június 11-től lezárják az M0-ás autóút szigetszentmiklósi csomópontjának M1-es felé vezető fel- és lehajtóágát — közölte a Magyar Közút Nonprofit Zrt.

Bővebben: Szeptemberig lezárják az M0-ás szigetszentmiklósi le- és felhajtóját az M1-es felé

EU-s körfuvarozás vagy bérvontatás kiváló feltételekkel

2019. június 07. péntek, 12:41
Fuvarhirdetések

A Spedimax GmbH nyergesvontatóval rendelkező, megbízható vállalkozókat keres körfuvarozásra vagy bérvontatásra az EU területén!

Bővebben: EU-s körfuvarozás vagy bérvontatás kiváló feltételekkel

Kezdeményezzük a turistabuszok 1 tonnás tengelytúlsúly-toleranciájának kiterjesztését

2019. június 07. péntek, 11:11
Belföldi hírek

Sok nehézséget okoz az autóbuszos személyszállító vállalkozásoknak, hogy Magyarországon csupán a kéttengelyes buszoknál alkalmazható az 1 tonnás tengelytúlsúly-tolerancia, miközben a hosszított, háromtengelyes és emeletes buszoknál ez a jogszabályi lehetőség nem áll fenn; így a TSM-rendszer a nagyobb járműveket gyakran szankcionálja magas bírsággal. Az MKFE és a NiT Hungary ezért közös levélben fordult Thoroczkay Zsolthoz, a szakminisztérium illetékes főosztályvezetőjéhez egy olyan jogszabálymódosítás érdekében, mely minden autóbusz esetén egységesen lehetővé tenné az 1 tonnás tolerancia igénybevételét.

Bővebben: Kezdeményezzük a turistabuszok 1 tonnás tengelytúlsúly-toleranciájának kiterjesztését

Kezdeményezzük a turistabuszok 1 tonnás tengelytúlsúly-toleranciájának kiterjesztését

2019. június 07. péntek, 11:11
Szakmai lobbi

Sok nehézséget okoz az autóbuszos személyszállító vállalkozásoknak, hogy Magyarországon csupán a kéttengelyes buszoknál alkalmazható az 1 tonnás tengelytúlsúly-tolerancia, miközben a hosszított, háromtengelyes és emeletes buszoknál ez a jogszabályi lehetőség nem áll fenn; így a TSM-rendszer a nagyobb járműveket gyakran szankcionálja magas bírsággal. Az MKFE és a NiT Hungary ezért közös levélben fordult Thoroczkay Zsolthoz, a szakminisztérium illetékes főosztályvezetőjéhez egy olyan jogszabálymódosítás érdekében, mely minden autóbusz esetén egységesen lehetővé tenné az 1 tonnás tolerancia igénybevételét.

Bővebben: Kezdeményezzük a turistabuszok 1 tonnás tengelytúlsúly-toleranciájának kiterjesztését