Ma Béla napja van.

Online kérdőív: a válaszadók többsége elégedett az MKFE tevékenységével

Lezárult az elnökség által kezdeményezett kérdőíves tagi felmérés első köre, köszönjük az értékes véleményeket, konstruktív javaslatokat, a segítő közreműködést! A beérkezett válaszok az aktív tagokhoz mérten releváns eredményeket adtak. Összességében elmondható, hogy a válaszadók többsége elégedett az Egyesület szolgáltatásaival, de jónak ítéli az MKFE érdekképviseleti munkáját is. A kérdőív továbbra is elérhető az MKFE weboldalán, a további válaszok feldolgozása folyamatosan megtörténik!


Az MKFE elnöksége a májusi tisztújítást követően döntött arról, hogy egy széleskörű, online kérdőíves felmérés keretében kérdezi meg az Egyesület tagjait arról, hogy milyennek ítélik a szervezet működését, a szolgáltatásoktól az érdekvédelmi tevékenységen át a kommunikációig. A felmérés célja, hogy az MKFE elnöksége első kézből szerzett információk alapján ismerje meg az Egyesület tagjainak véleményét a szervezet működéséről, a szolgáltatásokról, és a jövőre vonatkozó elképzelésekről. Mindennek fontos szerepe van az MKFE stratégiájának, érdekvédelmi és szolgáltatási politikájának alakításában, tekintve, hogy az Egyesület által képviselt tagság érdekei bizonyos kérdésekben jelentősen különbözhetnek, más ügyekben viszont egyfelé mutatnak. Ezeknek az érdekeknek a szintetizálása majd az így kialakított álláspont képviselete az egyik legfontosabb érdekképviseleti feladat, amelyhez elengedhetetlen a tagok véleményének ismerete, az általuk preferált ügyek előtérbe helyezése.

A beérkezett kérdőívek alapján a jelenleg legfontosabbnak ítélt és igénybe vett egyesületi szolgáltatások a fuvarozással, járművek üzemeltetésével és a szabályozással kapcsolatos ügyekben nyújtott információadás, valamint az MKFE-MOL üzemanyagkártya.

A legtöbb válaszadó az MKFE működésének modernizálása mellett a biztosítási szolgáltatások bővítését (KGFB, CASCO, sofőrbiztosítások), a nemzetközi jogi képviselet támogatását és a gépkocsivezetők EU-n belüli elszállásolásának, a járműparkolók biztosításának kérdését tartja fontos feladatnak.

A válaszokból az is kiderül, hogy tagjaink alapvetően elégedettek a tagsági jogaik érvényesülésével, ugyanakkor a többség alig, vagy csak közepes mértékben aktivizálja magát az Egyesületi munka tekintetében. Ennek indokaként a legtöbben arról számoltak be, hogy megfelelőnek tartják az MKFE munkatársainak szakértelmét, de sokan érveltek azzal is, hogy a napi feladataik, a vállalkozásuk ügyei mellett nem jut idejük az érdekképviselet munkájának aktív támogatására.

A kérdőívek feldolgozásáról készült összefoglaló elemzést INNEN töltheti le.

Tisztelt Tagunk! A kérdőív továbbra is elérhető, ha még nem tette meg, kérjük, mondja el Ön is a véleményét, vegye kezébe az irányítást, és mondja el javaslatait, értékelje az MKFE működését, hogy az szervezet a tagság minél szélesebb körének megelégedésére végezhesse a munkáját, fejleszthesse szolgáltatásait.

Az online kérdőív kitöltéséhez kérjük, kattintson ide!

 

Köszönjük, hogy véleményét megosztja velünk, és segíti a munkánkat!

 

 

MKFE kommunikáció

Webhelyünkön sütiket használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére.