Tájékoztatjuk Tagjainkat, hogy a NAV bejelentése szerint januártól még nem kötelező a Cégkapu használata a gazdálkodó szervezetek számára, a cégek jövőre is a képviselőik Ügyfélkapus tárhelyén keresztül kommunikálhatnak az adóhatósággal.
A NAV annak érdekében, hogy a felhasználók meg tudják ismerni a rendszert 2018-ra átmeneti időszakot vezetett be.
A vállalkozások adóügyeiket továbbra is elektronikusan intézhetik, a 2018. január elsejétől december 31-ig tartó átmeneti időszakban választhatnak az Ügyfélkapu és Cégkapu között. A NAV kizárólag abban az esettben küld Cégkapun keresztül válaszlevelet az adózónak, mely az adózótól Cégkapun keresztül érkezett. Minden más esetben az Ügyfélkaput használja - közölte az adóhatóság.
A cégkapus regisztrációról szóló KORÁBBI tájékoztatásunkat itt találja: Tájékoztatás cégkapu regisztrációról
(Forrás: MTI)
MKFE kommunikáció