Ma Bánk, József napja van.

Külföldi hírek

Gazdatüntetés a német-lengyel határon

2024. március 17-én lengyel gazdák teljes útzárral járó demonstrációt kezdtek a lengyel A2-es autópályán, emiatt Świecko (PL) és Frankfurt am Oder (D) között ezen az úton semelyik irányból sem lehet átjutni a német-lengyel határon. Az előzetes bejelentések szerint a tüntetések itt március 20-ig tartanak.

Éjszakai zárás a csatorna-alagútban

2024. március 16-17-én (szombatról vasárnapra virradó éjszaka) karbantartási munkálatokat végeznek a La Manche alatt átvezető vasúti alagútban, ezért Franciaország és Nagy-Britannia között a kamionszállító tehervonatok ezen az éjszakán nem közlekednek.

IQ-kártyás gázolajárak Európa 20 országából

IQ-kártyás gázolajárak Európa 20 országából

Aktuális árközlés csak MKFE-tagoknak!

Együttműködő partnerünk, az osztrák IQ Card Vertriebs GmbH kedvező tankolási konstrukciók mellett biztosít üzemanyagkártyát. Az MKFE Szolgáltató Kft. egyedüli magyar képviselőként igyekszik összekötő kapocs lenni tagjaink és az IQ Card között. Az üzemanyag-felhasználó MKFE-tagoknak kedvező, hogy a jelenlegi bizonytalan világgazdasági helyzetben már egy hétre előre tudhatják, hogy milyen áron tankolhatnak Európa 20 országában.

Fréjus-alagútzárás 2024. március első két hetében is

Fréjus-alagútzárás 2024. március első két hetében is

Ezen a héten két alkalommal is teljes éjszakai zárást jelentettek be a Fréjus alagútnál. 2024. március 5. (kedd) 22:00 óra és március 6. (szerda) 06:00 óra között, illetve március 6. (szerda) 22:00 óra és március 7. (csütörtök) 06:00 óra között a Fréjus-alagutat mindkét irányban teljesen lezárják a forgalom elől Olaszország és Franciaország között.

Gázolajlimit-javaslat unión kívüli fuvarozókra

Gázolajlimit-javaslat unión kívüli fuvarozókra

Kezdeményezzük a harmadik országból belépő járművek teljes üzemanyagmennyiségének felülvizsgálatát

 Az MKFE hivatalos levélben hívta fel a PM és az ÉKM államtitkárainak a figyelmét, hogy a jelen állás szerint 2024. június 30-ig érvényben lévő EU és Ukrajna közötti közúti megállapodás az ukrán versenytársak látványos térnyerését hozta, hiszen az engedélykötelezettség részleges megszüntetésével a korábbiakhoz képest jóval könnyebben hozzáférnek az uniós fuvarfeladatokhoz. Az ukrán fuvarozók árelőnye az üzemanyagárban is tetten érhető, hiszen jelentős árkülönbség van a magyar és ukrán árszint között. Az uniós szabályokat és néhány tagállami gyakorlatot figyelembe véve korlátozni lehetne a harmadik országból Magyarországra belépő járművek adó- és vámmentesen behozható üzemanyagmennyiségét.

1. oldal / 239

Webhelyünkön sütiket használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére.