Ma Katalin, Kitti napja van.

Nyitvatartási tudnivalók a hatóság vecsési ügyfélszolgálatáról

2025 májusában a munkanapok és pihenőnapok cseréjének következtében változik a közlekedési hatóság ügyfélszolgálati rendje Vecsésen. A módosulás a közlekedési engedélyek felvételét intéző fuvarozókat is érinti. A hatóság emellett fontos tájékoztatást közöl a nyitvatartás általános rendjével kapcsolatban!


Az Engedélyezési, Piacfelügyeleti és Utasjogi Osztály ügyfélszolgálat rendje így változik:

        2025. május-2-án (a hosszú hétvége péntekén): zárva
        2025. május 17-én (a munkanappá nyilvánított szombaton): zárva

Fizetés, számlák kiegyenlítése csak bankkártyával lehetséges!


Mint korábban jeleztük, az Építési és Közlekedési Minisztérium (ÉKM) Közúti Közlekedési Ellenőrzési Főosztály budapesti, Váci úti ügyfélszolgálata 2024. szeptember 1-jétől Vecsésre költözött! A szervezet szeptember első munkanapjától már a vecsési Quadrum Irodaház földszintjén várta a közlekedési hatósági ügyekkel, bilaterális és CEMT-engedélyekkel, valamint egyéb ügytípusokkal kapcsolatban érkező ügyfeleit!


FONTOS! Hatósági értesüléseink szerint előfordul, hogy a fuvarozók engedélyvásárlási igényükkel a nyitvatartási időn kívül jelennek meg. 2025. április 30-ig az ügyfélszolgálati helységet két hatóság (Közúti Hatóság és Légügyi Hatóság) használja váltakozó nyitvatartással. 2025. április végéig mindkét hatóság külön-külön pénztárat üzemeltet, így ha fuvarozó kivételesen a nyitvatartási időn kívül érkezett, volt rá mód, hogy kifizesse az engedélyek árát. Azonban 2025. május 1-jétől a közúti és légügyi hatóság pénztára összeolvad! Ez a gyakorlatban azt jelenti, hogy 2025. május 1-jétől a hatóság nem tudja kiszolgálni a fuvarozókat a nyitvatartási időn kívül!


Tudnivalók, térkép, általános ügyfélszolgálati rend itt »

Webhelyünkön sütiket használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére.