Ma Gedeon napja van.

Belföldi hírek

Most ennyiért tankolhat MOL-MKFE üzemanyagkártyával

Most ennyiért tankolhat MOL-MKFE üzemanyagkártyával

A MOL 2022. március 18-án (pénteken) 00:00 órától literenként bruttó 70 Ft-tal csökkentette a gázolaj nagykereskedelmi árát. A MOL átmeneti jelleggel továbbra is 200 literben maximalizálja a nagyteljesítményű kútoszlopokon az egyszeri vásárláskor engedélyezett tankolási mennyiséget, fizetési eszköztől függetlenül, ugyanakkor az egy adott kártyával naponta összesen tankolható mennyiségre nincs érvényben korlátozás! Az alábbiakban megtalálja a MOL hálózatban üzemeltetett nagyteljesítményű kútoszlopok listáját.

Átmeneti túlsúlydíjmentesség üzemanyag-szállítóknak

Átmeneti túlsúlydíjmentesség üzemanyag-szállítóknak

A hazai benzinkutak zökkenőmentes ellátását segíti az a könnyítés, mely szerint egyes esetekben 2022. május 15-ig átmeneti túlsúlydíj-mentességet kaphatnak az üzemanyag-szállító felépítményes tehergépjárművek.

Keressen pénzt járművei és vállalkozása energiamegtakarításaival!

Keressen pénzt járművei és vállalkozása energiamegtakarításaival!

Ne feledje, hogy energiahatékonysági kedvezményt vehet igénybe gépjárműcsere és rendszeres gumiabroncsnyomás-ellenőrzés esetén, valamint akkor is, ha telephelyén vagy irodájában energetikai korszerűsítést hajt végre!

Közúti Fuvarozási Árindex (KFX) bevezetésével támogatja a közúti szektor stabil, fenntartható fejlődését és működését a DigiLog Consulting

Az ellátási láncok globálisan komoly nehézségekkel küszködnek 2019-óta, és ez alól nem kivétel a teljes áruszállítás közel 75%-át lebonyolító közúti fuvarozás sem. Mára már nem a pandémia közvetlen hatásai okoznak nehézségeket, hanem az azt követő másodlagos jelenségek, mint a munkaerőhiány, az akadozó ipari termelés, a bérinfláció, az energiaválság vagy éppen a növekvő kamatok, továbbá egyes szektorspecifikus politikai döntések következményei, mint a Brexit vagy a mobilitási csomag, melyek mindegyike jelentősen növeli a fuvarozási költségeket. További – előre nem prognosztizált – költségnövekedést generált az orosz-ukrán háborús helyzet és az olajárak ebből fakadó elszabadulása. A költségnövekedés nem csupán a közúti fuvarozók problémája, hanem a megbízóké és végső soron az egész gazdaságé, mivel a közúti szektor adja a hazai GDP 5%-át és a foglalkoztatottak 3,3%-át.

Üzemanyagár-sapkát a közúti személy- és áruszállítóknak is!

A március 10-i üzemanyagárakat érintő» bejelentés, miszerint a fuvarozók csak piaci áron, és korlátozott mennyiségben tankolhatnak súlyos válsághelyzetet teremt a pénzügy tartalékokkal alig rendelkező mikro-, kis- és középvállalkozásoknál. A személy- és áruszállító cégeknek egyik pillanatról a másikra kellene érvényesíteni áraikban egy minimum 20 százalékos díjemelést», miközben pillanatnyilag az sem tisztázott, hogy valójában milyen áron és milyen mennyiségben juthatnak napi szinten üzemanyaghoz. Az MKFE és a NiT Hungary ezért közös levélben fordult Orbán Viktor miniszterelnökhöz annak érdekében, hogy a magyar adószámmal rendelkező közúti személy- és áruszállítók kerüljenek vissza a hatósági áras tankolás védőernyője alá.

Most ennyiért tankolhat MOL-MKFE üzemanyagkártyával

Most ennyiért tankolhat MOL-MKFE üzemanyagkártyával

A MOL 2022. március 14-én (hétfőn) 00:00 órától literenként bruttó 14 Ft-tal emelte a gázolaj nagykereskedelmi árát. A MOL egyben bejelentette, hogy átmeneti jelleggel 200 literben maximalizálja a nagyteljesítményű kútoszlopokon az egyszeri vásárláskor engedélyezett tankolási mennyiséget, fizetési eszköztől függetlenül. Az alábbiakban megtalálja a MOL hálózatban üzemeltetett nagyteljesítményű kútoszlopok listáját.

Azonnali 20%-os díjemelést indokol az üzemanyagár drasztikus növelése

Azonnali 20%-os díjemelést indokol az üzemanyagár drasztikus növelése

A kormányzat tegnapi bejelentése nyomán» a 7,5 tonna feletti magyar autóbuszokra és teherjárművekre megszűnt a 480 forintos ársapka, így üzemanyaghoz a továbbiakban kizárólag a piaci áron, a mai emelést követően már bruttó 680-700 forintos áron jutnak. A gázolaj nagykereskedelmi folyamatosan emelkedik, de csak az elmúlt héten 150 forinttal nőtt a literenkénti ár. Az árstop – a személyszállító és árufuvarozó vállalkozásokkal és az érdekképviseletekkel történt előzetes egyeztetés nélküli – kivezetése a nehéztehergépjárművek kategóriájában különösen érzékenyen érinti a hazai gazdaság működését is biztosító magyar vállalkozásokat, hiszen az önköltségük mintegy 30-35%-át az üzemanyagár teszi ki. A rentabilitás fenntartása ezért azonnali, mintegy 20 százalékos fuvardíjemelést tesz szükségessé.

Webhelyünkön sütiket használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére.