A Magyar Közút NZrt. tájékoztatása szerint 2018. szeptember 1-ét követően változások lesznek az eljárási rendet illetően. A szeptember 1. után kiállított számlákat, azon engedélyekhez tartozóan, amit az ÚVR Eoffice felületen keresztül igényelnek és töltenek le (vagy papír alapon igényelnek, de az Eofficeon töltenek le) a Magyar Közút nem nyomtatja ki sem a megyében, sem a központban, és nem fogják postázni sem. A számlákat az ÚVR Eoffice oldalán a Számlák menüpontban tölthetik le, és nyomtathatják ki.
A számviteli törvény előírásnak megfelelően, a Magyar Közút a továbbiakban nem különbözteti meg a számla példányokat különböző sorszámmal. Bármely Magyar Közutas ügyfélszolgálaton személyesen átvett engedélyek befizetett díjai után a számlákat helyszínen nyomtatják és átadják.
A fentiek értelmében az együttműködési megállapodásában leírtak szerinti a papír alapú számlák átvételi kötelezettsége megszűnik. A mérőállomási számlázási gyakorlat nem változik.
A Magyar Közút kéri, hogy akinek még előző hónapból (vagy hónapokból) maradt számlája, amit még nem vett át az ügyfélszolgálaton, azt legkésőbb 2018. szeptember 30-ig tegye meg.
(forrás: Magyar Közút NZrt.)
MKFE Kommunikáció