Ma Dénes napja van.

MKFE tagi adatok egyeztetése - kérjük, töltse ki adatbekérőnket!

Tisztelt Tagvállalkozásunk! Tisztel Cégvezető! Tisztelt Pénzügyi Vezető!  Tájékoztatjuk, hogy az MKFE 2025. december 1-én új informatikai rendszert vezet be. Lecseréljük a 25 éves, úgynevezett TIR-rendszerünket, mert az elavult, nem kompatibilis azokkal a szoftveres alkalmazásokkal, amelyeket pl. a NAV előír az online kapcsolattartáshoz. Az új rendszer indításának fontos eleme, hogy az MKFE-nél rögzített tagi adatok, különös tekintettel a kapcsolattartásra használt elektronikus levélcímek, telefonszámok naprakészek legyenek. Kérjük, töltse ki az alábbi adatbekérő dokumentumunkat. A kérdőív kitöltése néhány percet vesz igénybe. Köszönjük az együttműködését!


Az informatikai rendszer lecserélését követően Egyesületünk átáll az online tagdíjszámlázási gyakorlatra – a rendszerfrissítés egyik célja is ez volt, mert tagjaink jelentős része kifogásolta már a valóban idejétmúlt, magas költséggel járó papír alapú, postai úton történő díjbekérést/számlázást, amely a környezettudatosság szempontjából is aggályos volt.

Az új rendszer indításának fontos eleme, hogy az MKFE-nél rögzített tagi adatok, különös tekintettel a kapcsolattartásra használt elektronikus levélcímek, telefonszámok naprakészek legyenek. Kérjük szíves közreműködésüket az adategyeztetéshez, szánjanak néhány percet az alábbi kérdéssor kitöltésére. Kérjük, készítse elő 6 számjegyből álló MKFE tagi azonosító kódját (Partnerkód), amelyet megtalál a tagdíjszámlák jobb felső - „Postázási cím” - mezőjében.


Kérjük, hogy az adategyeztető kérdőívet legkésőbb 2025. október 26-ig szíveskedjen kitölteni, és visszaküldeni az Egyesület részére.

 
Az adategyeztető kérdőív indításához kérjük, kattintson ide»
 


Köszönjük a közreműködését!


MKFE Kommunikáció

Webhelyünkön sütiket használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére.