Tisztelt Tagvállalkozásunk! Tisztel Cégvezető! Tisztelt Pénzügyi Vezető! Tájékoztatjuk, hogy az MKFE 2025. december 1-én új informatikai rendszert vezet be. Lecseréljük a 25 éves, úgynevezett TIR-rendszerünket, mert az elavult, nem kompatibilis azokkal a szoftveres alkalmazásokkal, amelyeket pl. a NAV előír az online kapcsolattartáshoz. Az új rendszer indításának fontos eleme, hogy az MKFE-nél rögzített tagi adatok, különös tekintettel a kapcsolattartásra használt elektronikus levélcímek, telefonszámok naprakészek legyenek. Kérjük, töltse ki az alábbi adatbekérő dokumentumunkat. A kérdőív kitöltése néhány percet vesz igénybe. Köszönjük az együttműködését!
Köszönjük, ha már kitöltötte és megküldte az adatokat, ebben az esetben tekintse kérésünket tárgytalannak!
Kérjük, hogy az adategyeztető kérdőívet legkésőbb 2025. október 26-ig szíveskedjen kitölteni, és visszaküldeni az Egyesület részére.
(Köszönjük, ha már kitöltötte és megküldte az adatokat, ebben az esetben tekintse kérésünket tárgytalannak!)
| Az adategyeztető kérdőív indításához kérjük, kattintson ide» |
Az informatikai rendszer lecserélését követően Egyesületünk átáll az online tagdíjszámlázási gyakorlatra – a rendszerfrissítés egyik célja is ez volt, mert tagjaink jelentős része kifogásolta már a valóban idejétmúlt, magas költséggel járó papír alapú, postai úton történő díjbekérést/számlázást, amely a környezettudatosság szempontjából is aggályos volt.
Az új rendszer indításának fontos eleme, hogy az MKFE-nél rögzített tagi adatok, különös tekintettel a kapcsolattartásra használt elektronikus levélcímek, telefonszámok naprakészek legyenek. Kérjük szíves közreműködésüket az adategyeztetéshez, szánjanak néhány percet az alábbi kérdéssor kitöltésére. Kérjük, készítse elő 6 számjegyből álló MKFE tagi azonosító kódját (Partnerkód), amelyet megtalál a tagdíjszámlák jobb felső - „Postázási cím” - mezőjében.
Köszönjük a közreműködését!
MKFE Kommunikáció





















