A Budapesti Corvinus Egyetem Marketing és Média Intézete a turisztikai marketingtevékenységek jellemzőiről és irányairól készít kutatást. Ehhez kérik a turizmusban részt vevő személyszállító vállalkozások cégvezetőinek, marketinggel foglalkozó munkatársainak segítségét. Kérjük, töltsék ki az ezen a linken elérhető kérdőívet 2016. szeptember 5-ig.
A Budapesti Corvinus Egyetem Turizmus Tanszéke kérdőívének célja, hogy információt gyűjtsön a hazai turisztikai vállalkozások és nonprofit szervezetek marketingtevékenységének jellemzőiről és irányairól, a szakma előtt álló kihívásokról, valamint az azokhoz kapcsolódó megoldásokról. Az eredményeket a 2016. szeptember 22-én megrendezendő Turizmus Trend marketing konferencián teszik közzé.
Ha Ön cégvezetőként vagy alkalmazottként turizmusmarketinggel foglalkozik és szeretne képet kapni arról, hogy versenytársai hogyan szólítják meg célcsoportjaikat és milyen eszközöket alkalmaznak meggyőzésükre, kérjük, a kérdőív kitöltésével Ön is segítse munkájukat!
A kitöltés körülbelül 10 percet vesz igénybe, anonim módon történik, itt.
(Forrás: BFTK Budapesti Fesztivál- és Turisztikai Központ Nonprofit Korlátolt Felelősségű Társaság)
MKFE kommunikáció