Ma Dénes napja van.

Belföldi hírek

Jövedéki adó és kereskedelmi gázolaj: 2020. április 1-jétől marad az alacsonyabb adószint

A Nemzeti Adó- és Vámhivatal 2020/II. negyedévére 56,327 USD/hordó értékben jelölte meg a Brent ásványolaj napi jegyzési adatainak alapján meghatározott átlagárat. Ebből következően Magyarországon a gázolaj jövedéki adója 2020. április 1. és június 30. között litereként továbbra is 110,35 Ft marad, amelyből 3,5 Ft/liter igényelhető vissza kereskedelmi gázolajként való tankolások után.

Járvány és oktatás — csütörtöktől felfüggesztik a közlekedési vizsgákat

2020. március 19-től (csütörtöktől) felfüggeszti az Innovációs és Technológiai Minisztérium (ITM) és a KAV Közlekedési Alkalmassági és Vizsgaközpont Nonprofit Kft. a járművezetők és közlekedési szakemberek vizsgáit, alkalmassági vizsgálatait és utánképzéseit a koronavírus terjedésének megelőzéséért. Sem PÁV, sem GKI, sem ADR, sem gépkezelői, sem vállalkozói vizsga nem lesz, még kategóriás vizsgák sem.

MOL-MKFE Gold Europe kártya: a nyilatkozatukat megtevő kártyabitrokosok már az új kedvezmény mértékével vehetik igénybe a választott kutakat

A MOL és az MKFE együttműködésének köszönhetően a 2020. március 1-jétől életbe lépő új kondíciókkal még kedvezőbb tankolásra van lehetőség MOL-MKFE Gold Europe kártyával rendelkező tagjaink részére. Ennek érvényesítéséhez az MKFE által korábban megküldött Nyilatkozatok kitöltése és visszaküldése volt szükséges. Örömmel tájékoztatjuk Tisztelt Tagjainkat, hogy a már kitöltött és megküldött Nyilatkozatok feldolgozása maradéktalanul megtörtént, az abban szereplő kutak már az új kedvezmény mértékével igénybe vehetők!

Az MKFE „első körös” javaslatai a koronavírus okozta fuvarozói nehézségek enyhítésére

A koronavírus terjedésével, az egyes tagországok által bevezetett korlátozásokkal kapcsolatosan a Magyar Közúti Fuvarozók Egyesülete folyamatosan nyomon követi a hazai és nemzetközi fejleményeket. A hazai és nemzetközi szinten elrendelt intézkedések több szempontból is hangsúlyosan érintik a közúti árufuvarozókat és autóbuszos személyszállítókat, ami kényszerű, akár tömeges leállásokat eredményezhet. A logisztikai láncok zavarának enyhítése és a közúti árufuvarozás – legalább a főbb ellátási láncokra koncentráló – biztosítása, valamint a „munkásszállítások” fenntarthatósága érdekében az MKFE máris megküldte „első körös” javaslatait az Innovációs és Technológiai Minisztériumnak.

Webhelyünkön sütiket használunk, melyek célja, hogy teljesebb körű szolgáltatást nyújtsunk látogatóink részére.