A TIM tájékoztatása szerint az előző évek tapasztalatai azt mutatják, hogy az áthelyezett munkanapokon az ügyfélforgalom minimális, így a minisztérium által üzemeltetett Közlekedési Hatósági Ügyfélszolgálat ezen az áthelyezett munkanapon zárva lesz. A minisztérium egyben arra is felhívja az Ügyfelek figyelmét, hogy a munkaszüneti nappá nyilvánított 2022. október 31-én (hétfőn) is zárva lesz a Váci úti ügyfélszolgálati iroda.
Mivel kizárólag ezen az ügyfélszolgálati irodában lehet személyesen felvenni a bilaterális engedélyeket, ezért kérjük az érintett fuvarozó vállalkozásokat, hogy az ügyintézést ennek megfelelően ütemezzék.
Ügyfélszolgálat helye: 1138 Budapest, Váci út 188.
Ügyfélszolgálat telefonszám:
+36 (1) 477-1564
+36 1 477 1573
+36 (1) 510-0101
Ügyfélfogadási idő:
Hétfő – Csütörtök: 9:00 – 14:00
Péntek: 9:00 – 11:00
Ebédszünet: naponta 12:00 – 12:30
Kapcsolódó híreink:
Új helyre költözik az NFM Közúti Jármű Hatósági Főosztály Ügyfélszolgálata»(Forrás: Technológiai és Iprai Minisztérium)
MKFE Kommunikáció