Már jó ideje nemcsak laboratóriumi vizsgapadon láthatók az EURO 6-os emissziós előírások szerint megépített járművek — legalábbis ezt tanúsítják a legnagyobb nyugat-európai járműgyártók törekvései.
|
Bár a fuvarozók körében (tekintettel a járműbeszerzés borsos költségeire) főként EURO 2-3-4-es autók futnak mindennapi használatban, azonban a jövő évek trendjeit fürkésző cégvezetőknek érdekes lehet megfigyelniük, hogy az EURO 6-os motorral szerelt járművek hogyan hagyják el a tesztpadokat, s miként válnak a közúti forgalom szereplőivé.
Noha Németországban, Franciaországban vagy a Benelux-államokban egyre több EURO 4-es és 5-ös jármű fut, azonban az EURO 6-os modellek még jó ideig ott is ritkaságnak számítanak. Az alábbi linkekre kattintva megnézheti, mely gyártó hol tart az EURO 6-os technológiával.