2024. március 11-én hivatalosan is megnyitották a forgalom előtt a szlovák-magyar határt összekötő Szent Borbála hidat. Az építmény az Ipoly felett Drégelypalánk és Ipolyhídvég között létesít szárazföldi összeköttetést. A hidat a legfeljebb 3,5 t össztömegű járművek használhatják, melyek ezáltal a korábbiakhoz képest 24 kilométerrel lerövidíthetik útjukat.
Bár a híd már 2024 január elején elkészült, azonban az Ipoly magas vízállása miatt csak március 11-én tudták felavatni és megnyitni a forgalom előtt. Az ünnepségen mondott beszédében Szijjártó Péter külgazdasági és külügyminiszter kiemelte, hogy a 654 km hosszú szlovák-magyar határon ez a 40. szárazföldi átkelési pont.
Az építmény 48,5 méter szabad nyílású vasbeton pályalemezzel merevített, 2 főtartós alsópályás acél ívhíd, melynek két szélén gyalogos forgalom is haladhat. A gépjárművek közlekedésére szolgáló pályatest 2x1 sávos aszfaltút, melyet a legfeljebb 3,5 t legnagyobb megengedett össztömegű járművek használhatnak. A beruházás összköltsége a bekötőutakkal együtt 2,6 milliárd forint volt.