Tájékoztatjuk Tisztelt Tagjainkat és az MKFE Biztosítási Alkusz Kft. Ügyfeleit, hogy az Alkusz Kft-nél történt személyi változásokat követően az Ügyfelek kiszolgálása, a biztosítási állományok kezelése, a különböző biztosítási termékek értékesítése, a káreseményekkel kapcsolatos ügyintézés zavartalanul folytatódik. Az Egyesület a jövőben is nagy hangsúlyt fektet arra, hogy az Alkusz Kft. ügyfeleit, s különös tekintettel az MKFE tagvállalkozásait a legjobb kondíciókkal tudja kiszolgálni.
Személyi változás történt az MKFE Biztosítási Alkusz Kft-ben, a társaság ügyvezetője 2023. május 22-én lemondott ügyvezetői megbízatásáról. A lemondást a tulajdonosi jogokat gyakorló Elnökség tudomásul vette.
Az MKFE Elnöksége a mai ülésén arról határozott, hogy az Alkusz Kft. a működését zavartalanul folytatja. A testület rövid időn belül kinevezi a Kft. új ügyvezetőjét. Az előző ügyvezetés által irányított ciklus lezárásaként, az átadás-átvétel folyamatának zavartalan és minél gyorsabb lebonyolítása érdekében az Elnökség elrendelte a Kft. soron kívüli könyvvizsgálatát.
Az Elnökség leszögezte, hogy az MKFE Biztosítási Alkusz Kft. portfóliója kiemelt fontosságú az Egyesület tagvállalkozásai számára, ezért a hatékony működés megteremtését, a szolgáltatási paletta szélesítését és a lehető legkedvezőbb kondíciók megteremtését prioritást élvező feladatnak tekinti. Az új ügyvezetővel szemben megfogalmazott elvárások között ezek az igények hangsúlyosan jelentkeznek majd.
Tájékoztatjuk az MKFE Biztosítási Alkusz Kft. Ügyfeleit, hogy az ügyvezetőváltás semmilyen módon nem érinti a meglévő szerződéseket és a folyamatban lévő ügyeket, kérdéseikkel továbbra is keressék bizalommal az MKFE Biztosítási Alkuszt vagy az Egyesületet.
MKFE Kommunikáció