A Belügyminisztérium 2017. december 22-én közzétett sajtóközleményében megerősítette, hogy 2018. január 1-jétől minden gazdálkodó szervezet számára kötelező a Cégkapu szolgáltatás használata.
A Nemzeti Infokommunikációs Szolgáltató Zrt. (NISZ) 2018. január 9-én minden – a Cégkapuban regisztrált – gazdálkodó szervezetnek tájékoztatót küldött, amelyben megerősítette, hogy a jogszabály a Nemzeti Adó és Vámhivatallal (NAV) való kapcsolattartás tekintetében 2018-ban átmeneti időszakot vezet be, amely időszak alatt a cégek képviselőik Ügyfélkapu tárhelyén keresztül is kommunikálhatnak a NAV-val. Erről itt olvashatják korábbi hírünket.
FONTOS, hogy minden egyéb hivatalos ügyet a Cégkapun keresztül kell intézniük a gazdálkodó szervezeteknek 2018. január 1-jétől!
A NAV erről szóló tájékoztatóját innen tölthetik le Tagjaink:
: A Nemzeti Adó- és Vámhivatal előtti elektronikus ügyintézés általános szabályai 2018. januárt 1-jét követően
A Cégkaput egyéni vállalkozóknak nem kell használniuk, ők továbbra is az Ügyfélkapun keresztül tarthatják a kapcsolatot a hivatalokkal.
MKFE Kommunikáció