A Széchenyi István Egyetem Logisztikai mérnök szakos hallgatója szakdolgozatában a 2026 júliusától a 2,5-3,5 tonna közötti járművekben kötelezően bevezetésre kerülő digitális tachográfhasználat fuvarozói alágazatra gyakorolt hatását vizsgálja. Kérjük, segítse a kutatást az alábbi kérdőív kitöltésével. A válaszadás anonim, az adatokat kizárólag kutatási célokra használja fel a hallgató. A kitöltés mindössze néhány percet vesz igénybe. Köszönjük a közreműködését!
Tisztelt Kitöltő! Ez a kérdőív a szakdolgozatom elkészítéséhez készült, melynek egyik fő témája a 2026 júliusától a kishaszongépjárművekben is kötelezően bevezetésre kerülő digitális tachográf hatása a fuvarozási ágazatra.
Tisztelt Kitöltő! Ez a kérdőív a szakdolgozatom elkészítéséhez készült, melynek egyik fő témája a 2026 júliusától a kishaszongépjárművekben is kötelezően bevezetésre kerülő digitális tachográf hatása a fuvarozási ágazatra.
Az új szabályozása célja a közúti közlekedés biztonságának növelése és a járművezetők munkakörülményeinek javítása azáltal, hogy biztosítja a vezetési és pihenőidők betartását. Igaz a tachográf beszerelésének határideje 2026. július 1., azonban érdemes időben felkészülni a változásokra, hogy elkerülhetőek legyenek a jogszabálysértések és a kapcsolódó bírságok. Így kutatásom során vizsgálom milyen előintézkedésekkel készülnek az érintettek a témában.
Köszönöm, hogy segíti a munkámat!
Németh Zsófia, Széchenyi István Egyetem Logisztikai mérnök szakos hallgatója