Az MKFE több fórumon is tiltakozik a Németországban bevezetett 45 órás heti pihenőidő gépjárműben való töltésének bírságolásával kapcsolatban. A további hatékony érdekképviseleti munka érdekében most Tagjaink segítségét kérjük.
Az MKFE néhány napja sajtótájékoztatón jelentette be, hogy megkezdte tevékenységét az NFM szervezetén belül felállított 130 fős közúti ellenőrzési csoport. A legfrissebb információink szerint a keleti régiók után a május 22-i héttől a Dunántúlon két újabb csoport kezdte meg az önálló működését. Az elmúlt nagyjából egy hónapban a kiszabott bírságok összege elérte a 46 millió forintot. | ![]() |
A Nemzeti Útdíjfizetési Szolgáltató Zrt. azonnali hatállyal felmondta szerződését az Asystant Mérnöki Iroda Kft-vel.
Alapos tesztelésnek és finomhangolásnak kell megelőznie a tengelysúlymérő rendszer bevezetését, hogy az eszköz elérje a valódi célját – mondta a Magyar Időknek adott interjújában Somogyi Gábor. A főtitkára a lapnak hangsúlyozta: ebben a folyamatban az Egyesület is szeretne részt venni, hogy a rendszer teljes beüzemelése előtt a tagjaink visszajelzései alapján ki lehessen szűrni a működési hibákat.
Rövidesen befejeződik a budapesti Carl Lutz rakpart átépítése. A tervek szerint május 31-én adják át a forgalomnak a területet, amelyen az autóbuszok számára – szemben az eredeti tervekben szereplő nulla parkolóval – az MKFE, a NiT és a MAHOSZ erőfeszítéseinek köszönhetően 8 le- és felszállóhelyet, és 10 hosszútávú parkolót jelöltek ki. Az MKFE a társszervezetekkel együttműködve szeretné elérni, hogy a rakpart hajóállomásokhoz közelebb eső szakaszán további 7–10 buszparkolót jelöljenek ki, amelyeket az esti órákban használhatnak a járművek