
Tudta ön, hogy MKFE tagként közel 40%-kal olcsóbban juthat akkumulátorhoz és még számos kedvezmény várja? Tekintse meg partnereink kedvezményes ajánlatát!
![]() |
A kedvezmény érvényesítéséhez nincs más teendője, mint kinyomtatni a tagi igazolást, melyre a honlapon történő kulcsszavas bejelentkezést követően van lehetőség.
![]() |
Lengyel, cseh, román és litván kollégáik mellett a Magyar Közúti Fuvarozók Egyesületének tagjai is részt vettek azon a tiltakozáson Brüsszelben, amellyel az áruszállítók a Németországban az év eleje óta hatályos, Franciaországban pedig bevezetni tervezett minimálbér-szabályozás ellen emelték fel szavukat. |
![]() |
A Pet-Roll Parts akciós áron kínálja raktáron lévő akkumulátorait a készlet erejéig. |
Az elmúlt évek kedvező tapasztalatai alapján az ORFK-Országos Balesetmegelőzési Bizottság idén is meghirdeti a „Közlekedik a család” közlekedésbiztonsági vetélkedőt.
Tisztelt Tagjaink!
Román társegyesületünk, az UNTRR tájékoztatott bennünket a nyugati minimálbérek és a vezetőfülkében töltött normál heti pihenőidőért kiszabható aránytalanul magas bírságok elleni megmozdulásukról. Március 18-án a román fuvarozó cégek mintegy ötven képviselője gyűlt össze Németország, illetve Franciaország bukaresti nagykövetségei előtt, és adott hangot tiltakozásának.
Hagyományainkhoz híven az idén is sor kerül az MKFE tavaszi tagi találkozóira. Jöjjön el Ön is, legyen tájékozott a szakmánkat és egyesületünket érintő aktuális kérdésekben! Témáink:
![]() |
|
Tisztelt Tagjaink!
A nyugat-európai újprotekcionista intézkedések (német-francia minimálbér, belga-francia pihenőidő tilalmi rendelkezések) elleni nemzetközi tiltakozás újabb lépéseként néhány kelet-közép-európai egyesület tiltakozást tervez Brüsszelben. Fogjunk össze, és hallassuk a hangunkat! Csatlakozzanak hozzánk!
Nemcsak hogy egyre nehezebb jól képzett, gyakorlott gépkocsivezetőket találni, de lassan ott tart a szakma, hogy nincs, aki beüljön a volán mögé. Az MKFE már jó ideje sürgeti ennek megoldását. Úgy tűnik, hogy nem hiába: most végre napirendre került az ÁLLAMILAG TÁMOGATOTT GÉPJÁRMŰVEZETŐ-KÉPZÉS kérdése. A jogalkotóval folytatott megbeszélések során olyan pozícióba kerültünk, ahol szükséges a járművezető hiány konkrét mértékének és a lehetséges új foglalkoztatotti létszámnak a feltérképezése. |
Hagyományainkhoz híven az idén is sor kerül az MKFE tavaszi tagi találkozóira. Jöjjön el Ön is, legyen tájékozott a szakmánkat és egyesületünket érintő aktuális kérdésekben! Témáink:
![]() |
|
Tisztelt Tagjaink!
A német minimálbérrel kapcsolatban a „milyen alapon kötelez erre Németország?” mellett a másik leggyakoribb kérdés a „hogy fogják ezt ellenőrizni?” szokott lenni. A mai napig csak találgatni lehetett a rendelkezésre álló információk alapján…
A Magyar Közúti Fuvarozók Egyesülete (MKFE) levélben szólította fel a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium illetékeseit, hogy a március 17-18-án, Kijevben megrendezésre kerülő ukrán-magyar közúti közlekedési vegyesbizottsági ülésen törekedjenek a két ország között cserélendő közlekedési engedélyek számát a valós fuvarpiaci igényekhez igazodva, a viszonosság elvét figyelembe véve meghatározni.
Tisztelt Tagjaink!
Lengyel társegyesületünk, a ZMPD tájékoztatott bennünket a nyugati minimálbérek elleni múlt heti megmozdulásukról. Egy héttel ezelőtt a lengyel fuvarozó cégek mintegy ötszáz képviselője gyűlt össze Németország, illetve Franciaország varsói nagykövetségei előtt, és adott hangot tiltakozásának. A megmozdulás során Angela Merkelnek és Francois Hollandnak címzett leveleket adtak át a nagyköveteknek.
Wáberer György, az MKFE tag Waberer’s International Zrt. elnök-vezérigazgatójának kezdeményezésére Győri Gyula, a Nemzeti Közlekedési Hatóság (NKH) elnöke konzultációt tartott a fuvarozók számára legégetőbb szabályozási kérdésekről. A megbeszélésen, amelyen részt vett Karmos Gábor, az egyesület főtitkára is tucatnyi kérdés került terítékre.
Hagyományainkhoz híven az idén is sor kerül az MKFE tavaszi tagi találkozóira. Jöjjön el Ön is, legyen tájékozott a szakmánkat és egyesületünket érintő aktuális kérdésekben! Témáink:
![]() |
|
2015. március 2-án megszűnt a sok vitát kiváltó tevékenységigazoló lap kötelező használata. Az Európai Parlament és a Tanács 165/2014/EU rendelete (2014. február 4.) 34-es cikke ugyanis kimondta, hogy „a tagállamok nem írhatják elő a járművezetőknek azt a követelményt, hogy dokumentálják a jármű elhagyása közben végzett tevékenységeiket.” Ez azt jelenti: 2015. március 2-tól a tachográf-köteles járművek vezetőinek nem kötelező tevékenységigazoló lapot használni.